راهنمای استراتژی بازاریابی رویداد محور + نکات

راهنمای استراتژی بازاریابی رویداد محور + نکات

راهنمای استراتژی بازاریابی رویداد محور + نکات

راهنمای استراتژی بازاریابی رویداد محور + نکات مهم،بازاریابی رویدادی فرآیند توسعه یک کسب و کار، نمایش یا ارائه موضوعی برای ارتقای یک محصول، خدمات، هدف یا سازمان را توصیف می کند. که از تعامل حضوری برای ارتباط با مشتریان استفاده می کند. رویدادها می توانند به صورت آنلاین یا آفلاین رخ دهند. شما می توانید خودتان در یک رویداد شرکت کنید، حمایت مالی کنید یا میزبان باشید.

استراتژی های بازاریابی کسب و کار خود را برای فروشات به حداکثر برسانید، و از داده های رویداد برای تعامل با مشتری که با اهداف کسب و کار شما همسو است، استفاده کنید.

بازاریابی رویداد و هر آنچه که باید بدانید

بازاریابی رویداد می تواند به شما کمک کند مشتریان خود را جذب کنید و برند خود را مورد توجه همگان قرار دهید. مصرف کننده امروزی هر روز با طرح ها و تبلیغات بی شماری روبرو می شوند، بنابراین وقتی نوبت به اجرای یک رویداد می رسد، باید توجه خریداران را جلب کنید. در این مقاله به شما خواهیم اموخت، همه چیزهایی را که برای یک شروع نیاز دارید.

  • چرا بازاریابی رویداد مهم است؟
  • مزایای بازاریابی رویدادی؟
  • مشکلات رایجی که بازاریابی رویداد می توانید حل کند؟
  • انواع بازاریابی رویدادی؟
  • چگونه تقاضا را به رویدادهای خود هدایت کنید؟
  • ROI یک برنامه بازاریابی رویداد موفق؟
  • چگونه برنامه بازاریابی رویداد خود را برنامه ریزی، اجرا و بهینه سازی کنید؟

بازاریابی رویدادی چیست؟

بازاریابی رویدادی چیست؟

رویدادها می توانند به صورت آنلاین یا آفلاین انجام شوند. شما می توانید خودتان در یک رویداد شرکت کنید، حمایت مالی کنید یا میزبانی آن رویداد باشید. استفاده از رویدادها به عنوان یک کانال بازاریابی، به مشتریان بالقوه تعاملی منحصر به فرد و دست اول برای شرکت شما است و به آنها حس واقعی تمرکز، دیدگاه و شخصیت آن را می دهد.

مزایای بازاریابی رویدادی

بازاریابی رویداد می تواند به طرق مختلف برای کسب و کار شما مفید باشد.

  • برند سازی کنید.
  • ایده های جدید ایجاد کنید.
  • ارزش برند خود را بالا ببرید.
  • فرصت های جدید ایجاد کنید.
  • یک محصول یا ویژگی خاص را تبلیغ کنید.
  • تعامل، رضایت و حفظ مشتری را افزایش دهید.
  • برنامه ریزی رویدادها همچنین می تواند به شرکا و حامیان مالی شما یک نقطه تعامل تاکتیکی و قابل بازگشت سرمایه باشد.

 

بازاریابی رویداد ایونت مارکتینگ چیست؟

بازاریابی رویداد ایونت مارکتینگ چیست؟

بازاریابی رویداد ایونت مارکتینگ به فرایند تبلیغ، ترویج و تبدیل رویدادها به یک ابزار بازاریابی است که هدف آن جذب مشتریان، افزایش آگاهی نسبت به برند، ارتقاء فروش و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است.در این روش، رویدادهای مختلف مانند نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و تخفیف‌های ویژه برای تبلیغ و ترویج محصولات و خدمات استفاده می‌شوند.
بازاریابی رویداد Event Marketing به شما امکان می‌دهد تا با روبرو شدن با مخاطبان، ارتباط بیشتری برقرار کنید و از فرصت‌هایی مانند تعامل مستقیم، نمایش محصولات، ارائه دموها، برگزاری مسابقات و تخفیف‌های ویژه بهره‌برداری کنید.این روش باعث ایجاد تجربه بهتر و دلنشین تری برای مشتریان می‌شود و می‌تواند به جذب مشتریان جدید، افزایش اعتبار برند و افزایش فروش کمک کند.

از مزایای بازاریابی رویداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  1. ایجاد تجربه : با امکان دسترسی به محصولات و خدمات، مشتریان می‌توانند تجربه واقعی از برند و محصولات شما را داشته باشند.
  2. ایجاد ارتباط مستقیم : امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و پاسخ به سوالات و نیازهای مشتریان
  3. افزایش آگاهی : بازاریابی رویداد به شما امکان می‌دهد تا بر روی مزایا و ویژگی‌های محصولات و خدمات خود تمرکز کنید و آگاهی مشتریان را درباره برندتان افزایش دهید.
  4. ایجاد ارتباط مشتریان با برند : این روش به شما امکان می‌دهد تا ارتباط پایداری با مشتریان برقرار کنید و آن‌ها را مشتریان دائمی برندتان کنید.
  5. ترویج و فروش محصولات : بازاریابی رویداد به شما امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به مستقیمیت بالا تبلیغ کنید و فروش را افزایش دهید.
بازاریابی رویداد Event Marketing یک روش قدرتمند و موثر

بازاریابی رویداد Event Marketing یک روش قدرتمند و موثر

بازاریابی رویداد Event Marketing یک روش مؤثر و دارای قدرت بالایی است که به شما امکان می‌دهد تا با مشتریان در تعامل مستقیم باشید و برندتان را به صورت جذاب و زنده نشان دهید.
 براساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، ۹۵ درصد از بازاریاب هایی که در شرکت های بزرگ مشغول به فعالیت هستند، موافق هستند که بازاریابی رویداد فرصتی ارزشمند را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا در دنیایی که هر روز روابط دیجیتال در آن پر رنگ تر می شود، ارتباطات حضوری برقرار کنند.
در واقع این گروه از بازاریاب ها، بازاریابی رویداد را یک راه حل خروج از بحران دیجیتال و برقراری تعاملات حضوری و واقعی برای برند ها می دانند. نزدیک به یک سوم بازاریاب ها معتقدند که ایونت مارکتینگ مؤثرترین روش بازاریابی در زمان حاضر است.
اکثر مدیران ارشد شرکت ها در عرصه جهانی به قدرت رویدادهای زنده اعتقاد دارند و برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی ایونت مارکتینگ در آینده برنامه ریزی می کنند. بخش بزرگی از شرکت کنندگان در رویداد ها می گویند که پس از این رویداد، نسبت به شرکت، برند، محصول یا خدمات که در طول یک رویداد دیده اند، نظر مثبتی دارند.

چرا رویداد ها در بازاریابی مهم هستند؟

پاسخ به این سؤال هدف اصلی شما از بازاریابی رویداد را مشخص می کند. شناخت درست این هدف است که موفقیت یا شکست فرآیند بازاریابی در این رویداد که همان ایونت مارکتینگ است را مشخص می کند. پاسخ این سوال معیاری است که کیفیت یک رویداد بر اساس آن اندازه گیری می شود. این عامل تعیین کننده ای است که به برقراری ارتباط و تعیین استراتژی بازاریابی کمک می کند. در حقیقت باید سوال های بهتر و دقیق تری بپرسید تا بتوانید استراتژی ایونت مارکتینگ بهتری طراحی کنید.

استراتژی لازم برای بازاریابی رویداد Event Marketing

بازاریابی رویداد های آنلاین در عصر مدرن رایج تر نوع از ایونت مارکتینگ ها محسوب می شوند. این رویدادها به کسب و کارها اجازه می دهد تا به میلیون ها نفر از نقاط مختلف به انها دسترسی پیدا کنند. یک رویداد آنلاین به اندازه یک رویداد واقعی برای برنامه ریزی، تبلیغ و میزبانی اهمیت دارد. با این حال، استراتژی های بازاریابی خاصی برای ان وجود دارد که تضمین می کند کمپین آنلاین شما در تمام موارد عملکرد درستی داشته باشد. نحوه تبلیغ رویدادهای آنلاین ثبت نام، مشارکت و تنظیم شرکت کنندگان است.

 

ثبت درخواست و دریافت مشاوره

مهندس رضا دهنو خلجی مدرس دوره های مدیریت حرفه ای کسب و کار مدیر عامل هلدینگ شهر جاب

دپارتمان رویداد و همایش گروه شهرجاب با مدیریت مهندس رضا خلجی افتخار دارد که در طی سال های فعالیت خود نسبت به برگزاری همایش ها، سمینارها، دوره های آموزشی و کارگاههای تخصصی با سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی از جمله شهرداری ها و شوراهای اسلامی سراسر کشور و همچنین با برندهای تجاری مختلف و بهره مندی از مجرب ترین و شناخته شده ترین اساتید حوزه های آموزشی، همکاری های مثمر ثمری را انجام داده است. برگزاری بیش از ۲۵۰ همایش و سمینار در شهرهای مختلف ایران از جمله کیش، اصفهان، شیراز، تبریز،مشهد، قشم، رشت و … و همچنین برگزاری بیش از ۵۰ وبینار تخصصی بخشی از فعالیت های این دپارتمان می باشد.

فروش کالا و خدمات همیشه نیاز به تبلیغات دارد. با توجه به رقابت تنگاتنگی که روز به روز بین فروشندگان ببیشتر می شود، نیاز به تبلیغات بیشتر از قبل احساس می گردد. حوزه تبلیغات بسیار گسترده است از جمله تبلیغات محیطی و آنلاین، که هر کدام زیرشاخه های بسیار زیادی دارند.

پلتفرم “شهر تبلیغات” بزرگترین و جامع ترین مرجع در زمینه خدمات مربوط به تبلیغات می باشد.

توجه به این نکته بسیار مهم است که ما چیزی به اسم شغل پردرآمد نداریم بلکه از دیدگاه من (رضا خلجی) باید یک کسب و کار، مدیر موفق و یا فروشنده حرفه ای بتواند از طریق مشاوره هایی که دریافت می کند و همچنین آموزش ها و مهارت های لازم در هر کسب و کار در کنار تجربه ، کسب و کار خود را پردرآمد کند.

همانطور که میدانید در همه مشاغل ما افرادی را داریم که سرآمد شغل خود هستند و دارای درآمد های بسیار بالایی هستند بررسی نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات آنها و بهبود دادن آنها به همراه کمی چاشنی خلاقیت می تواند سود سرشاری را برای شما به ارمغان آورد.

پیشنهاد می کنم به دنبال شغل های پردرآمد در ایران،نباشید بلکه با سرمایه گذاری بر روی خودتان به دنبال راهکاری باشید که بتوانید نیازی از جامعه را برطرف کنید از این طریق قطعا شما به هدف خود و کسب درامد خواهید رسید.

ما در هلندینگ شهر جاب علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی با نام شهر تبلیغات تمامی و انواع خدمات تبلیغات شما ( تبلیغات آنلاین و تبلیغات محیطی ) را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقمند و خواستار کارهای حرفه ای تر باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما با بالاترین سطح کیفیت انجام دهیم. در شهرتبلیغات، جناب مهندس رضا خلجی و تیم جوان و متخصص ایشان به عنوان یک مشاوره کسب و کار در خراسان رضوی مشهد و نیشابور در کنار شما خواهند بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار ، مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

پلتفرم شهر تبلیغات واسط بین تبلیغ دهندگان و دارندگان فضایی تبلیغاتی است که تبلیغ دهندگان میتوانند بهترین انتخاب را خود از طریق برسی قیمت ها و شرایط داشته باشند و یا از بخش مشاوره با کارشناسان حرفه ای شهر تبلیغات استفاده کنند. صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای برای کسب و کارهای مختلف انجام می شود. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در شهرتبلیغات توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

شهر تبلیغات یک پلتفرم یکپارچه فضاهای تبلیغات محیطی و آنلاین سراسر کشور است که با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و محیطی و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم.

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری درامد مواجه شوند ، طراحی سایت های حرفه ای فروشگاهی و معرفی ادمین های حرفه ای جوان و خلاق پیج های اینستاگرام و سوشیال مدیا برای مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره های آموزش مدیران MBA ( دوره ارشد مدیریت کسب و کار با همکاری دانشگاه های مربوط ) کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن و دیده شدن

شهر تبلیغات بزرگترین پلتفرم یکپارچه فضاهای تبلیغات محیطی و آنلاین سراسر کشور

نوشته های مرتبط
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت